Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Καραβαγγέλης, ο Μέγας Αλέξανδρος και ο πραγματικός Αντιμακεδονικός Αγώνας.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ
Το Μετάλλιο Μακεδονικού Αγώνα
του Μακεδονομάχου
 και Μακεδόνα

Λάζαρου Τσάμη.
by Yaunatakabara.
Η δυστυχία του να είσαι σήμερα εθνικά Μακεδόνας.

Ο Τάφος της Αμφίπολης και η άκρα του τάφου σιωπή των "μακεδονιστών".

Κάποιοι χάσανε στην κυριολεξία την γη κάτω από τα πόδια τους.
η Μακεδονική γη θα αναδείξει πάλι έναν από τους ανεξάντλητους της θησαυρούς και θα δείξει πάλι τι εστι "μακεδονικό".

Η  χρήση της ελληνικής λέξης Μακεδονία  και των παραγώγων της θα αναδείξει πάλι γιατί  υπάρχει το αδιέξοδο των συνομιλιών με την γείτονα χώρα.

Δεν είναι μόνο η Αμφίπολη είναι ολόκληρη η Μακεδονία που κάτω από τα χώματά της είναι θαμμένα χιλιάδες αποδείξεις για το ποιος είναι ο πραγματικός κληρονόμος.

Η αμηχανία και η αδυναμία διαχείρισης της υφιστάμενης κατάστασης από ελληνικά μέσα που συντάσσονται με την γείτονα χώρα γεννά μόνο πικρόχολα σχόλια.
 Η δικαιολογημένη παρουσία του πρωθυπουργού ενόχλησε κάποιους που θυμήθηκαν τις φωτογραφίες "του Μουσολίνι με το κασμά" στα αρχαία της Ρώμης.
Εδώ θα ταίριαζε  πιο πολύ ο παραλληλισμός του Ιταλού δικτάτορα και η άκρατος αρχαιολαγνία του, με αυτήν του σημερινού πρωθυπουργού των Σκοπίων, ο οποίος διεκδικεί με τον πιο άκομψο και ανιστόρητο τρόπο την κληρονομιά των γειτόνων του.

ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ το γνωρίζει: τα ευρήματα του Τάφου της Αμφίπολης είναι "μακεδονικά"!


Όσο οι βόρειοι γείτονες είναι κολλημένοι με την ελληνική λέξη και όσο θα βγαίνουν στην επιφάνεια ελληνικά μακεδονικά ευρήματα, είτε αυτά είναι από την εποχή του Αλέξανδρου του Α΄ ή των ελληνιστικών χρόνων ή του Βυζαντίου, θα έχουν πρόβλημα.

Να αποδεσμευτούν του ελληνικού ονόματος και να συνεχίζουν να αναζητούν τι τους χωρίζει από τους άλλους σλαβικούς λαούς της Βαλκανικής.


Έχουν σχέση οι Σλάβοι με τον Μέγα Αλέξανδρο;
Και ποιος μίλησε στις αρχές του περασμένου αιώνα 
στους Μακεδόνες για τον Μέγα Αλέξανδρο;
Μητροπολίτης Καστοριάς
Γερμανός Καραβαγγέλης.


Η παράδοση του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήταν πάντα ζωντανή στη Μακεδονία αλλά υπήρχαν σλαβόφωνα χωριά που επηρεάστηκαν τις αρχές του 20αιώνα από την βουλγαρική προπαγάνδα της Εξαρχίας και της BMORO (Вътрешната македоно-одринска революционна организация), (EMAEO, Εσωτερικής Μακεδονικής & Ανδριοπολίτικης Επαναστατικής Οργάνωσης ).
 
Πρώτος ο Καραβαγγέλης μίλησε σε αυτούς για τον Μέγα Αλέξανδρο και προσπάθησε με απλό τρόπο να τους πείσει ότι ήταν απόγονοι του Μεγάλου Αλέξανδρου. 

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Καραβαγγέλης είχε πανεπιστημιακή μόρφωση.
Ήταν τελειόφοιτος της Φιλοσοφικής σχολής Λειψίας όπου το1891 ανακηρύχθηκε  διδάκτωρ Φιλοσοφίας.

Γράφει λοιπόν ο Καραβαγγέλης στα απομνημονεύματα του: 


"Γύρισα απελπισμένος στην Καστοριά και αποφάσισα να ενεργήσω όπως μπορούσα μόνος μου.

Με όλους τους παράγοντας των χωριών, κληρικούς και λαϊκούς, βρισκόμουν όμως μυστική αλληλογραφία και τους ενεθάρρυνα και τους υποσχόμουν ότι γρήγορα θα έχουν βοήθεια από την 'Ελλάδα.Τώρα λοιπόν σκέφθηκα άλλο πράγμα.

Αφού δεν είχα πια να περιμένω βοήθεια από την Ελλάδα,
έπρεπε να δοκιμάσω ν’ άποσπάσω κανένα βουλγαρόφωνο οπλαρχηγό και να τον πείσω και να τον μεταστρέψω και να τον κάνω Έλληνα οπλαρχηγό.

Κι έτσι αποφάσισα να συναντήσω τον Κώτα από τη Ρούλια.

Αυτός ήταν και παλληκάρι και δεινός σκοπευτής και ως οπλαρχηγός στους Βουλγάρους είχε σκοτώσει τον Κασίμ Άγά.
Ήταν επομένως έκτος νόμου, καταδικασμένος σε θάνατο.
Το χωριό του όμως Ρούλια προ ολίγων ακόμη χρόνων ήταν ελληνικό κι αυτός ο ίδιος πριν μπή στο Κομιτάτο ήταν ορθόδοξος, ώστε θα μου ήταν πιο εύκολο να τον προσηλυτίσω από οποιονδήποτε άλλο.
Έπειτα στο Κομιτάτο ακόμα έδειχνε σημεία συμπαθείας για τους δικούς μας και προ πάντων για κείνους που σκοτώναν.

«Θα τον εύρω λοιπόν» είπα «καί ο,τι θέλει ας γίνη».

Υστερα από πολλές ενέργειες κατώρθωσα να συνεννοηθούμε και μείναμε σύμφωνοι με γράμμα ν΄ ανταμώσουμε σ΄ ένα χωριό απέναντι στη Γουλιά, το Τύρνοβο.
Επήγα εκεί μεσάνυχτα.Καθήσαμε μαζί όλη τη νύχτα και μιλούσαμε.

Του έλεγα.

 «Εσείς είσαστε Ελληνες από την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, και πέρασαν οι Σλάβοι και σάς έξεσλάβωσαν.

Ή μορφή σας είναι ελληνική και ή γη που πατούμε είναι ελληνική. 


Το μαρτυρούνε τα αγάλματα που είναι κρυμμένα μέσα της.

Και αυτά είναι ελληνικά, και τα νομίσματα που βρίσκομε είναι ελληνικά, κι οι επιγραφές είναι ελληνικές.
 
Έπειτα ή Εκκλησία μας και το Πατριαρχείο επρωτοστάτησαν πάντοτε στην ελευθερία.


Ένώ ή Βουλγαρία δέ στάθηκε ικανή ώστε ή ίδια να έλευθερωθή
, παρά την ελευθέρωσε ή Ρωσσία.Και σύ περιμένεις τώρα να ελευθερώση και τη Μακεδονία; ".




Από την άλλη έχουμε τον Τσακαλάρωφ και οι κομιτατζήδες του.
Γιαυτούς η παραδοχή ότι ήσουν απόγονος του Μεγάλου Αλεξάνδρου ισοδυναμούσε με θανατική ποινή.

Ο Τσακαλάρωφ στα απομνημονεύματά του αναφέρει για την εμπειρία του με την έννοια και τον όρο "Μακεδόνας":

Παρόλο που είχαμε πει να βρεθούμε κρυφά, όλοι μας κατάλαβαν ακόμα και ο γραικομάνος παπα-Γερμανός (гъркоманския поп Герман) , ζήτησε να έρθει σε μας. 
Αμφίπολη, Είσοδος Σφιγγών.
Του επιτρέψαμε να έρθει.

Αυτός ο αδελφός σε τέτοιο βαθμό είχε εξελληνιστεί, που άρχισε να μας μιλά και μια βουλγαρική λέξη έλεγε και δύο ελληνικές. 
Αναφερθήκαμε στο ζήτημα της εθνικότητάς, αυτός προσπάθησε με κάθε τρόπο να μας αποδείξει ότι είμαστε Έλληνες! 


Αφού απέτυχε να παρουσιάσει τα στοιχεία που του ζητήσαμε, άρχισε να αναπτύσσει την ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Μακεδόνα,
 ότι δεν είμαστε ούτε Έλληνες 
ούτε Βούλγαροι, 
αλλά είμαστε Μακεδόνες, 
χωρίς να σκεφτεί ότι στην Μακεδονία έχει και Τούρκους και Εβραίους και πολλά άλλα έθνη.

Κάποιος που δεν γνωρίζει την ιστορία και αρχίσει να σου κάνει κήρυγμα για αυτήν είναι πολύ αστείο!
 Δεν θέλαμε να μπούμε σε περισσότερες διαμάχες μαζί του και για αυτό τον σταματήσαμε...."



Ο Τσακαλαρωφ προφανώς λέει αυτό που πίστευαν την εποχή εκείνοι οι εξαρχικοί.
Υπήρχαν Έλληνες, Βούλγαροι,  Τούρκοι,  Εβραίοι Μακεδόνες. 
Ήταν αστείο γιαυτόν η ιδέα του "εθνικά Μακεδόνα".

Σήμερα δηλαδή οι "εθνικά Μακεδόνες" είναι πιο κοντά στον Καραβαγγέλη παρά στον Τσακαλάρωφ!. 

Βέβαια ακόμη και σήμερα προσπαθείτε η σπίλωση του ονόματος του Μητροπολίτη με φωτογραφίες που τον δείχνουν μαζί με Τούρκους κατακτητές και δημοσιεύονται επιστολές
παναστατών της Καστοριάς προς τον Μητροπολίτη που τον κατηγορούν για συνεργασία με τη "σάπια Οθωμανική Αυτοκρατορία" και ότι ήταν  "προδότης των αδερφών του".


H βασική διαφορά του Μητροπολίτη Γερμανού και του σεντραλιστή Τσακαλάρωφ ήταν ότι ο Καραβαγγέλης ήθελε μια Μακεδονία χωρίς Τούρκους  
ενώ ο Τσακαλάρωφ μια αυτόνομη και ανεξάρτητη Μακεδονία , όχι ΕΛΕΥΘΕΡΗ Μακεδονία,δηλαδή όπως ήταν τότε το Πριγκιπάτο της Βουλγαρίας ήταν μεν αυτόνομο αλλά όχι ελεύθερο κράτος αφού ήταν υποτελής του σουλτάνου.

Για να γίνουμε πιο σαφείς:


Η αριστερά πτέρυγα της VMORO και ειδικά Σαντάνσκι και Τσερνοπέεφ συνεργάστηκαν με τα ηγετικά στελέχη των Νεοτούρκων πολύ πριν την Νεοτουρκική επανάσταση του 1908.
Και όχι μόνο αυτό, αλλά συμμετείχαν και στην περιβόητη εκστρατεία στην Κωνσταντινούπολη για την ανατροπή και δολοφονία του σουλτάνου ("Πορεία στη Κων/πολη", Поход към Цариград)

Δηλαδή εμπλοκή στις ενδοτουρκικές διαμάχες της "σάπιας Οθωμανικής Αυτοκρατορίας". 


Η αριστερή πτέρυγα ή "σεντραλιστές" στους οποίους συγκαταλέγεται και ο Τσακαλάρωφ, ξεχώριζαν την Οθωμανική Αυτοκρατορία σε "σάπια" και σε "προοδευτική";

Ο Jane Sandanski και ο Nurredin Bey
Και επειδή δεν αρκούν αυτά, θα αναφερθούμε στον πρωτομάστορα του "μακεδονισμούKrste Misirkov, Кръстьо Мисирков, ο οποίος στις "Μακεδονικές Υποθέσεις" του (Εκδόσεις Πετσίβα, Σελίδα 8):
Krste Petkov Misirkov
Кръстьо Петков Мисирков

"Όσον αφορά τις σχέσεις μας με τους Τούρκους, έχω να πω μόνο τούτο:


Στόχος μας είναι να κάνουμε ό,τι μας ζητηθεί για να εξασφαλίσουμε στην Τουρκία ότι η συνεχής παρουσία της ανάμεσα στα κράτη της Ευρώπης θα έχει την έγκρισή μας.

Στόχος μα είναι να παραμείνουμε πιστοί υπήκοοι στη αυτοκρατορική εξοχότητα τον Σουλτάνο.
Θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε πιστοί στους Τούρκους προκειμένου η τουρκική κυβέρνηση και ο λαός να καταλάβουν εντέλει ότι τα συμφέροντά τους στην Ευρώπη συμπίπτουν με τα δικά μας.."



Ο Καραβαγγέλης ήταν "προδότης των αδερφών του";

Παραθέτουμε κατάλογο ονομάτων ανδρών και γυναικών Μακεδόνων οι οποίοι
 από το 1899 έως το 1903 δηλαδή από την αρχή της ένοπλης βίας και της Μακεδονίας έπεσαν θύματα του εκβουλγαρισμου ή "εκμακεδονισμού".

Σκοτώθηκαν   ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ, και από ποιους;
Από τους αδελφοκτόνους "Μακεδόνες" ή (και) Βουλγάρους κομίτιτι-κομιτατζήδες.

Από τον Τσακαλάρωφ και όχι από τους δυνάστες Τούρκους.

Αυτά δεν ήταν αδέλφια των επαναστατών της Καστοριάς;

Και όλα αυτά πριν τον Μακεδονικό αγώνα δηλαδή προτού τον θάνατο του ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΟΥ στις 13 Οκτωβριου 1904,

Αυτή η ένοπλη βία ήταν ένας άνισος αγώνας ενόπλων εναντίων απροστάτευτων Μακεδόνων.

Ήταν ένας Αντιμακεδονικός αγώνας!

Ενώ ο Καραβαγγέλης ήταν αναγκασμένος από τις δολοφονίες Μακεδόνων από τους κομιτατζήδες του Τσακαλάρωφ να προσφύγει στις μισητές για αυτόν τούρκικες αρχές, είχε και έχει ακόμη τις κατηγορίες των αδελφοκτόνων για συνεργασία με τους Τούρκους.

Ο Καραβαγγέλης ζητούσε την συνδρομή των τούρκων χωροφυλάκων και όχι την συνεργασία για προστατέψει το ποίμνιο του από τα αδελφοκτόνα κτήνη.

Η άγρια δολοφονία από βουλγαρόφρονες
του Καστοριανού δασκάλου Βασιλείου Μελεγκάνου
προκάλεσε την πάγκοινη οργή με αποτέλεσμα
ο Γερμανός Καραβαγγέλης να διαμηνύσει:
«Πες τε στους Βασίλ Τσακαλάρωφ, Λαζάρ Ποπτράϊκωφ
και τους λοιπούς ότι αυτά που ξέρανε να τα ξεχάσουν,
τα ψέμματα τελείωσαν» (Wikipedia)
Δολοφονήθηκαν άγρια και κατακρεουργήθηκαν γιατί δεν ήθελαν να αλλάξουν
τη γλώσσα,
τη παιδεία,
και τον πολιτισμό που κληρονόμησαν από τους προγόνους τους που είναι θαμμένοι στην Αμφίπολη, στους Φιλίππους στην Βεργίνα και σε κάθε σπιθαμή γης της Μακεδονίας.

Πολλά χρόνια πριν την Ζαγαρίτσιανη και τους Κρητικούς Μακεδονομάχους.

Αυτοί έφυγαν απροστάτευτοι!.

ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΝΗ!

Κατάλογος των υπό του βουλγαρικού κομιτάτου δολοφονηθέντων εν Μακεδονία και Θράκη Ορθοδόξων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου